Комплект кермового керування дозатор 2 л на Кировець К-700

Комплект кермового керування дозатор 2 л на Кировець К-700

Комплект кермового керування дозатор 2 л на Кировець К-700 від компанії ГідроСтандарт - фото 1
52 200 ₴ 58 000 ₴
-10%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
комплект гидр рул К700
Виробник
Oleodinamica Marchesini
Країна виробництва
Італія
Тип
Гидрораспределитель
Рабочий объем
2000
Состояние
Новое
Гарантийный срок
12
Конструктивное исполнение
Моноблочное
Регулируемый гидромотор
False
Терміни дії знижки
з 30.11.2024 по 28.02.2025

Опис

Комплект кермового керування дозатор 2 л на Кировець К-700 за найкращою ціною від постачальника гідравліки No1 в Україні з перших рук

На сьогодні, у багатьох сільськогосподарських підприємствах і на майданчиках, де необхідно зробити розвантажувально-навантажувальні роботи, активно використовується така техніка, як К-700, К-700А, К-701 і їхні різноманітні модифікації. Виробники цих тракторів виконують їх як тягачами, так і обладнують додатково фронтальним навантажувачем як навісне обладнання. У зв'язку з тим, що техніка вже застаріла, але дуже потужна, у власників цих тракторів виникають проблеми. Серед яких, наприклад, тугоє керування або неможливо провернути кермо, докладаючи великі зусилля.

Для вирішення цих завдань компанією "ГІДРО-ГІД" було запропоновано комплект модернізації кермового керування, за допомогою якого розв'язується низка питань. Завдяки встановленню комплекту досягається такий результат, що дає змогу з легкістю використовувати GPS-навігацію та підрукавники. Наші клієнти вже встановлювали та протестували ці комплекти, залишилися дуже задоволені.

Чому треба вибрати комплект переобладнання кермового керування К-700?

Власники К-700 вже мали встановлений насос, який нагнітнув робочу рідину до розподільника на кермовій колонці за допомогою керма та черв'ячної передачі, золотник цього гідророзподільника рухався, унаслідок чого відбувалося перерозподіл робочої рідини між гідроциліндрами повороту машини. Зараз усі ці механізми застаріли та мають численні джерела, а також неодноразово випробовуються ремонтними роботами, тому відновлення до начально-робочого стану неможливе. Ось тому ви пропонуєте комплекти, які перекриють ці завдання.

Що входить до нового комплекту переобладнання кермового керування К-700?

  • Насос-дозатор — розподіляє робочу рідину між гідроциліндрами повороту машини та забезпечує її легке керування. Пропонується встановлювати на 2 літри робочого обсягу, тобто 2000 см3. На ньому монтується блок розширення потоку для збільшення потоку.

 

  • Запобіжний клапан скидає надлишковий тиск, який з'явився неконтрольованим або в разі, коли оператор техніки викручує його до упору або під час підіймання опору в рамі техніки. Клапан запобігає руйнуванню штуцерів, рукавів високого тиску та деталей насос-дозатора.

 

  • Регулятор потока застосовується для заміни регулятора, штатно встановленого виробником, на шестерному насосі НШ-100. Застосовуваний регулятор демонтується і встановлюється звичайний перехідний фланець на НШ-100, а замість нього монтується регулятор потоку, що розділяє потік рідин навпіл, тобто частина оливи передає на насос-дозатор, а інша частина відводить з'єднання зі зливною магістраллю запобіжного клапана та подаємо цей потік на теплообмінник для забезпечення постійної робочої температури рідини. Як показує практика, під час активної роботи приблизно 60-70 °C олія нагрівається в кермовому керуванні. Щоб домогтися легкості керування трактором, важливо постійно охолоджувати оливу та підтримувати одну й ту саму температуру та в'язкість рідини (залежить від зусиль повороту керма).

 

  • Напірний фільтр, що встановлюється після шестерного насоса (зазвичай НШ-100 або НШ-75). Він забезпечує додаткову фільтрацію робочої рідини. Оскільки сам насос-дозатор надчутливий до механічних домішок і якості чистоти робочої рідини, то завдяки фільтру подовжується термін експлуатації, а за допомогою фільтроелемента цей показник збільшується не тільки для насоса, але й для додаткових елементів. (Про яких йдеться раніше)

  • Додаткові комплектуючі: валик і датчик забруднення.

  

Купуючи цей комплект, надається гідравлічна схема як принципова, так і спрощеніша для розуміння порядку та місць монтажу гідравлічних компонентів.

Налаштування системи К-700

Настроювання системи не складне. Зазвичай запобіжний клапан необхідно налаштувати на тиск 160 барів, за якого виконуватимуться комфортні умови керування. Тиск регулятора потоку встановлюється в межах 25-30% від загального настроювання. Важливо пам'ятати, що на кожній техніці ці показники можуть відрізнятися через стан радіатора, який є штатним.

Рекомендації перед встановленням комплекту переобладнання кермового керування:

1. Перед встановленням рекомендується перевірити стан робочої рідини. У техніці К-700 використовується один єдиний бак на кермовому та навісному обладнанні, тому необхідно змінити фільтрувальні елементи або промити їх за потреби замінити робочу рідину на нову або профільтрувати стару, залежно від терміну експлуатації.

Увага: у разі виходу з ладу будь-якого обладнання, що призвело до потрапляння стружки або інших сторонніх частин у гідросистему: фільтрація та заміна оливи обов'язкова!

2. Переконайтеся, що всі канали та порти зібрані та під'єднані згідно з принциповою гідравлічною схемою.

3. Видалити із системи повітря й повністю заповнення оливою. Як це зробити?

  • У холостому режимі від'єднайте шланг від насоса.
  • Попустіть рукави високого тиску, які під'єднуються від дозатора до гідроциліндрів.
  • На стартері за допомогою обертання коробки добору потужності прокачайте систему до того рівня, поки насос не закачає оливу з резервуара та спрямує до всіх клапанів.

Пам'ятайте про екологію і використовуйте зручну для Вас ємність, щоб олія не зосередилася на підлогу або на землі!

4. Перший пуск двигуна здійснюється обов'язково в холостому режимі, без тиску. Слідуємо кілька хвилин за роботою системи на холостих. Після чого можна послабити клапан, зробити попереднє налаштування, а потім встановити тиск 160 барів на запобіжному клапані та 25-30% від загального настроювання на регуляторі потоку.

5. Якщо система працює коректно, виробляє перший виїзд техніки після перевірки легкості керування, коректності роботи системи та браку витоку оливи з сторонніми звуками. Не бажано виконувати повні вивороти керма, адже коли трактор стоїть на місці з новою системою, створюється найбільше зусилля на героторній парі та дозаторі. Ці маніпуляції можуть зашкодити першому запуску.

6. Після виконання дій техніка готова до експлуатації.

Перевірка рівня нагрівання системи кермового керування

У майбутньому пам'ятаємо про перевірку рівня нагрівання системи кермового керування. Це можна зробити двома способами:

  1. Тактильним методом. Обережно торкніться насоса та з'ясуйте, скільки він гарячий/не гарячий.
  2. Використовувати термометр. Треба застосовувати дистанційні або лазерні.

Якщо гідравліка перегрівається, необхідно збільшити налаштування регулятора потоку та довести регулювання доти, поки не досягнемо ідеальної робочої температури оливи. Вона має коливатися від 50 до 60 °C.