Стопорний, дросельний клапан Rexroth Z2FS 10-5-35/V

Стопорний, дросельний клапан Rexroth Z2FS 10-5-35/V від компанії ГідроСтандарт - фото 1
6 800 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
Rexroth Z2FS 10-5-35/V
Виробник
Bosch Rexroth
Країна виробництва
Німеччина
Тип
Гидроклапан
Состояние
Новое
Гарантийный срок
12 мес
Условный проход
10 мм
Управление
Ручное
Конструктивное исполнение
Моноблочное
Регулируемый гидромотор
Нет
Тип распределителя
Клапанный

Опис

Стопорний, дросельний клапан Rexroth Z2FS 10-5-35/V ду10 мм

Rexroth — це найбільший німецький виробник елементів і систем оливної гідравліки. Підприємство містить повний спектр послуг: від проєктування, виробництва, обслуговування й ремонту до кінцевого продукту. Компанія продовжує йти назустріч вимогам ринку, пропонуючи рішення, які дають змогу застосовувати свої продукти в різних умовах. Фірма постійно покращує якість деталей для безпечної експлуатації автомобілів та іншої техніки, що дає змогу знизити витрати на їх утримання. Компанія виробляє та постачає передові гідравлічні та мастильні системи, інтегровані з автоматизацією Заказника, забезпечуючи підтримку під час складання та запуску.

Подвійний дросельний/зворотний клапан типу Z2FS6 типу Z2FS6 використовується для керування основною витратою Z2FS6... (або витратою пілотного клапана) в одному напрямку потоку та для забезпечення вільного потоку в протилежному напрямку. Клапан може бути спроєктований як здвоєний (здвоєний варіант — функція клапана реалізується у двох каналах A і B) або одинарний варіант (функція клапана реалізована в одному отворі A або B). Клапан застосовується для вертикального монтажу в стійку (багатошарова плита) — зазвичай встановлюється між плитою й напрямним клапаном того ж номінального розміру і в цьому разі використовується для обмеження основної витрати (для керування швидкістю руху ресивера). Для гідророзподільників із пілотним керуванням клапан встановлюється як дросель пілотного клапана (для обмеження витрати пілотного клапана). У цьому разі він встановлюється між головним і пілотним клапанами. сторона компонента, що закриває димову трубу. Гідравлічна рідина з напрямного клапана через порт A (або B) тече в ресивер через дросельний паз (1). Водночас рідина під робочим тиском впливає по лінії A на підпружинену (4) сторону золоту (2). Отже, золотник (2) утримується в положенні дросельної заслінки завдяки як пружинам (4), так і гідростатичній силі. Гідравлічна рідина, що тече назад із ресивера через порт B (або A), зміщує золотник (2) у напрямку регулювання й дає змогу рідині тече вільно (клапан працює як зворотний клапан). Швидкість дросельної заслінки (об'єм потоку рідини) можна регулювати за допомогою регулювального гвинта (3). Залежно від того, як клапан встановлений щодо пластини ущільнювального кільця (5), ефект дроселювання може бути досягнутий або під час живлення ресивера (варіант показаний на креслярі), або в сливі (плутому повороту клапана навколо поздовжньої горизонтальної осі. на 180°).